Jump to content
Command & Conquer SAGA

AR2.5 Iphone arrive le 23 octobre !


Recommended Posts

Après Pocketgamer, c'est au tour d'EA Mobile (créateurs du jeu) de parler d'Alerte Rouge 2.5 mobile.

Voir la news d'hier : http://www.cncsaga.com/forum/viewtopic.php?id=6421

Pour ceux qui n'ont pas d'Iphone, la version mobile est déjà dispo : http://www.cncsaga.com/forum/viewtopic.php?id=6146

Tout d'abord une date de sortie : le 23 octobre prochain !

Puis avec quelques infos :

- 2 factions : Alliés, Soviets

- 12 niveaux solo

- 2 maps escamourches

Command & Conquer Red Alert for iPhone and iPod touchPartager

The Cold War is hot again with COMMAND & CONQUER™ RED ALERT™ for iPhone® and iPod touch®.

Experience real-time COMMAND & CONQUERâ„¢ strategy as the Soviet or Ally factions. Control the battlefield with touch-screen power in up to 12 combat levels. Create and command war squads in realistic environments. Manage supplies with an intuitive combat system, and escalate the game with hi-tech weapons you develop.

KEY FEATURES

ACHIEVE VICTORY WITH TOUCH-SCREEN POWER

Drag and scroll to gauge the battlefield. Pinch-zoom in and out of the action. Select and move units with a tap. Control multiple units at once!

CHOOSE YOUR FAVORITE FACTION

Fight for Soviet domination or battle to restore peace with the Allies. Deploy military might unique to each side and engage in different campaign storylines.

BATTLE THROUGH 12 COMBAT LEVELS

Fight in Skirmish Mode on two different battlefield maps with war squads you create and control.

MANAGE TROOPS ON REALISTIC BATTLEFIELDS

Command units in different environmental conditions. Build your base and manage supplies with a new easy-to-use combat system.

ARM YOURSELF FOR WAR

Employ classic units like Kirov Air Ships and new units like the Paladin Tank. Or R&D new technologies to destroy your enemies.

Release Date: October, 2009

Et enfin de nouveaux screenshots !!!

12551528817320_152310522345_46940027345_2617949_4487824_n.jpg

12551528977320_152310537345_46940027345_2617952_7762105_n.jpg

12551529117320_152310542345_46940027345_2617953_3275905_n.jpg

12551529307320_152310547345_46940027345_2617954_6254981_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ah donc c'est clairement un C&C avec une histoire. Pas une bête adaptation comme on a eu par le passé.

Finalement, je vais peut-être changer mon téléphone plus rapidement que prévu (vu que ça fait 1 an et 2 mois que j'ai mon Nokia XpressMusic) :)

Link to comment
Share on other sites

Je doute qu'elle fonctionne avec mon natel.

Parce que, j'aime pas les gros grilles-pains dans la poche d'où la raison d'avoir pris le Nokia XpressMusic car c'est le téléphone le plus fin du marché (en tout cas à l'époque mais je doute qu'il soit détrôné) pas trop lourd et assez résistant. Mais j'avais déjà acheté CnC3 Mobile (il y a 8 mois je crois) ça marche mais il me manque 1/3 de l'écran... donc je volerai l'iphone de mon frère durant le week-end.

Link to comment
Share on other sites

Dommage qu'un chapitre entier de l'histoire CnC soit perdu dans un jeu pour téléphone portable.

Cette campagne il l'a fallait sur PC en plus ou à la place de la Revolte.

On aurait pu revoir le président Dugan, Carville, bref de bon acteur quoi.

Link to comment
Share on other sites

Pas besoin de nous le dire Zéphyr on sait que tu n'as aucune morale et que la crise a appauvri les suisses :D

C'est clair, je peux plus m'acheter ma Rolex hebdomadaire, maintenant je suis obligé d'en acheter une toutes les deux semaines. :(

Foutue crise hein ?

Non c'est plus par choix de ne pas avoir un gadjet comme téléphone. De plus, y a le Google phone qui est moins cher (en terme d'abonnement et de prix d'achat) et plus performant, on peut faire les mêmes choses qu'avec l'iphone... donc...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...