Jump to content
Command & Conquer SAGA

EA recherche ses 3 meilleures maps


tchutch

Recommended Posts

Jeff 2poc Suhr vient de lancer un avis de recherche sur le forum officiel : l'équipe CnC souhaite établir le classement des 3 meilleures maps solo et multi-joueurs officielles (réalisées par Westwood, EAP ou EALA) tous CnC confondus.

Si vous souhaitez participer à ce classement il vous suffit de poster sur le forum officiel le nom de la map, si c'est une map solo ou multi, le jeu et le nombre de joueurs possbles (si multi).

http://forums.commandandconquer.com/jforum/posts/list/23761.page

Hey everyone,

We are looking for some community insight as to what your favorite campaign missions and official multiplayer maps of all time are for any Command & Conquer game. Tib Dawn, Tib Sun, RA1, RA2, Yuri´s, Generals, Zero Hour, C&C 3, KW, RA3, tell us your absolute favorites, the ones that really settled in your C&C heart.

We want to know what your top 3 campaign missions and top 3 multiplayer map favorites are. Please list campaign mission or multiplayer map name along with the C&C game it´s from, as well as how many players the map supported (if multiplayer). Please keep the thread on topic, and respect everyone´s opinions. Thanks!

-2POC

Link to comment
Share on other sites

Je ne me rappelle plus trop des maps que j'ai joué/aimé mais pour le moment, je dirai :

- Archipels [Red alert 1] ("?")

- Le Passage de Sedona [Yuri's Revenge] ("Sedona Pass" ?)

- La Baie des Cochons [Yuri's Revenge] ("Bay of Pigs")

Je ferai un tour sur les jeux pour voir si il n'y en a pas d'autre mieux que celle ci...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...