Jump to content
Command & Conquer SAGA

Interview Mike Verdu sur les Vidéos


Recommended Posts

GameDaily a interviewé Mike Verdu sur les séquences vidéos de CnC3. On y apprend un grand nombre de choses sur les acteurs, le tournage en haute définition, les questions qu'ils ont voulu que les joueurs se posent pour chacune des campagnes...

Il annonce aussi de grandes séquences en "animation" comme l'attaque aérienne de Vancouver. (CnCNz nous apprend par ailleurs que les missions Aliens seront introduites par des vidéos comme les deux autres factions mais où l'essantiel aura été créé par ordinateur). Des séquences avec des journalistes sur le terrain devraient conclure un grand nombre de missions pour voir les conséquences des combat.

Can you talk about what Hollywood actors bring to the story-telling of this game?

Our very talented cast is bringing the characters, story, and game world for Command & Conquer 3 Tiberium Wars (C&C 3) to life in a way that computer generated characters simply can't. The C&C 3 story is rich, layered, and has a depth that is unusual for the real-time strategy genre.

For example, Billy Dee Williams plays a politician thrust onto the world stage during the ultimate crisis, a man who must wrestle with deep insecurities and character flaws that become increasingly visible as the pressure on him mounts. Josh Holloway plays an elite military planner who has never actually confronted the death and destruction resulting from the very operations he plans; when he is forced to come face to face with the horrors of war, he gains a new level of empathy and understanding that leads to a character defining moment. Tricia Helfer plays the conflicted second-in-command of a stateless superpower, a new hybrid of terrorist organization, religion, and nation-state; she draws you into her own worldview to the point where you may well feel sympathy for this character who is ruthless and evil in the conventional sense but has a strong sense of honor and duty within her own twisted frame of reference.

These are three of the six principal roles; all of the major characters experience some degree of profound growth, transformation, or a shift in perspective as the story progresses.

http://www.gamedaily.com/command-andamp-conquer-3-tiberium-wars/pc/game-previews/5157

Link to comment
Share on other sites

pour les deux premiers par la suite ils ont tjs eu des acteurs... Là ils sont tous acteurs car le réalisateur faisant partie de la guilde des réalisateurs us il est obligé de prendre que des acteurs de la guilde des acteurs.

Link to comment
Share on other sites

D'ailleurs quelqu'un sait ce que fait Joe Kucan en dehors de CnC ? Je serais vraiment curieux de savoir c'est quoi son job, mais je pense que ça reste confidentiel, certains extrémistes du GDI pourraient vouloir sa mort :lol:

Link to comment
Share on other sites

D'ailleurs quelqu'un sait ce que fait Joe Kucan en dehors de CnC ? Je serais vraiment curieux de savoir c'est quoi son job, mais je pense que �a reste confidentiel, certains extr�mistes du GDI pourraient vouloir sa mort :lol:

ou il est que je lui fasse la peau :twisted: :twisted: :lol::lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...