Tehnloss Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 [justify]La version 1.2 du mod Tiberium Essence pour CnC3 est sortie. Ce mod introduit dans CnC3 standard des unités de CnC: Soleil du Tiberium. Quant aux nouveautés de cette version il s'agit surtout de corrections de bug.[/justify] >> Télécharger << Bugs fixedGdi Rifleman squad can build bunker again GDI Rig have working call for transport ability Adjusted Mammoth MKII animations Mammoth MKII can´t be deployed after death when his husk is still alive, his husk must be destroyed too Most missing or incorrect descriptions at some upgrades, units and buildings fixed Balance: Nod Cobra Artillery - 10% more health, 15% more firepower Nod Banshee - 15% more health, 8 rounds per clip (was 6), 800 damage each (was 1050),6400 total (was 6300) Audio/Visual: Banshee fires two bolts like in Tiberian Sun fmv Added muzzle flash when banshee fires Improved nod militant and nod rocket militant house color texture Nod Cobra Artillery - new quotes, better fire effect Merci à Voltigore pour l'info Website Plus sur les mod CnC3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinMb Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Sweet ! Je télécharge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voltigore Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Le bug des bunkers des escadrons balistiques a été résolu assez rapidement c'est un bon point, cela me faisait de la peine de ne plus pouvoir construire mes bunkers (c'est le joueur de Sim-City qui parle). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tehnloss Posted December 20, 2008 Author Share Posted December 20, 2008 Vous n'avez pas certains scorp qui deviennent invisible quant on les enterre ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atlantis Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 MIAM !!!!!!!!! je vais encore manger du NOD a la sauce MK2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts